Oon ihan veto pois!

Kävin aamulla (no 10.30 oli mulle aamu) kävelemässä ennen aamiaista. Mikä virhe. Olin jo ennen lähtöä ihan vetelällä tuulella, mutta ajattelin, että se on vaan aamu-unisuutta huonosti nukutun yön jälkeen. Mutta en ollut päässyt edes lenkin puoleenväliin kun teki mieli vaan tuupertua ojanpenkalle. Jalat eivät meinanneet kantaa yhtään! Syke laahas ihan alalukemissa, mutta kaikki puhti vaan oli poissa. Pilvettömältä taivaalta tuulettomalle metsätielle porottanut aurinko ei tietenkään helpottanut menoa yhtään. Pääsin kuitenkin elävänä kotiin asti, mutta kyllä oli tuskaa. Pisteet silti mulle siitä, että aamulla ylipäätään lähdin. Olin vähän kahden vaiheilla...

Kotiin tullessani tein tietysti aamupalaa, mutta en saanut puuroa ja marjoja alas kuin puolikkaan lautasellisen, ja senkin väkisin nieleskelmällä.

Varmaan tämä kaikki johtuu vaan huonosti nukutusta yöstä? Olen nyt lomalla nukkunut helposti sellaisia 9-11h öitä, ja viime yönä hädin tuskin 6h. Ilmeisesti se on aivan liian vähän. Mun pitäis oikestaan nyt jo olla menossa asioilla, että pääsisi illemmalla ajoissa liikenteeseen. Mutta heikottaa niin paljon, että tiedä nyt sitten mitä tästä tulee.. etenkin kun pitäisi viinitkin jo muutaman tunnin päästä korkata.

Mut jeejee, vaaka oli aamulla suopea. Vaikka oli vähän rikkonainen viikko, oli se paino sentään tipahtanut.