Lisäsin vähän vettä myllyyn, ja tein oman kuvasivun, jossa voin nöyryyttää itseäni kaikkien nähden. Tarkoitukseni oli todellisuudessa ottaa vertauskuvia reilun kuukauden takaisiin otoksiin, mutta paskat niissä ollut mitään eroa! Mittanauha on siis samaa mieltä kameran kanssa, mutta mikä ihme vaakaa vaivaa? Yrittääkö se olla minulle vain lempeä ja onko tässä takana jokin salaliitto?

Tänään on herkkupäivä, ja tänään se todella on. Huonolla tavalla. Pyöräytin meinaan 340g jauhelihataikinasta taivaallisen hyviä lihapullia ja olin syönyt ne kaikki puoli tuntia uunista ottamisen jälkeen. Ei näin, ei näin, ei näin! Lisäksi ostin reilut 200g irtokarkkeja (taas joku ihme päähänpisto, karkit ei oo mun juttu) alelaarista, ja ne on melkin syöty, vaikka maistuvat pahoilta. Siis miksi pitää tunkea naamaansa jotain pahanmakuista, kun sen voi vaan jättää syömättä ja heittää roskiin tai viedä vaikka naapurille lahjaksi? Tässäpä kai taas näitä todellisia ongelmia. Mutta hyvä että olen sentään tiedostanut ne.

Ehkäpä tuo lääke alkaa vähän vaikuttaa, kun jopa karkkipussiin eksynyt suklaanpalanen maistui pahalta.. siis ei suklaa sentään pahaa voi olla, vaikkei mun varsinaiseen pahelistaan kuulukaan.