Aamu alkoi iloisesti yökkäilemällä :D Olin viemässä jotain roskikseen, kun vanhojen kanankoipien mehevät tuoksut nostivat mahanesteet ylös. Ei ole todellakaan tapaistani puklailla ylipäätään yhtään missään tilanteessa. Mutta nyt syynä saattoi olla:

A) Herkistynyt hajuaisti. Yleensä kai flunssalaisilla häviää haju- ja makuaisti, mutta mulla jostain syystä herkistyy etenkin hajuasti.
B) Limainen yskä, joka vähän jo yököttää sellaisenaan.
C) Acomplia, jonka yleisenä sivuvaikutuksena tunnetaan pahoinvointi. Olen jo kuukauden noita nappeja syönyt, ilman mitään sivuoireita, mutta kaipa ne oireet voivat myöhemminkin tulla. Samoin kuin yhä odottelen niiden todellista vaikutusta.

Ja ei, minulla ei ole tapana hautoa vanhoja roskiksia kaapissa, mutta olen vaan ollut niin kipeä, ettei ole paljon kiinnostanut.

Tänään kuitenkin elämä alkaa voittaa. Räkää ja yskää (ja pientä puklauttelua) lukuunottamatta tuntuu jo ihan hyvältä. Nyt vain mietin, missä vaiheessa uskallan lähteä lenkille? En nyt vielä tänään enkä huomennakaan, mutta jokohan sitten? Pitääkö vain kuunnella omaa kehoa, vai onko olemassa jotain toipumisaikaa? Kuumetta mulla oli yhtenä iltana, ja muina päivinä lähinnä alilämpöä. Eilen aamupäivällä mittari näytti 33,7 astetta, hehe. Ihan on varmaan luotettava mittari... Mutta toisaalta oli mulla paska olokin.

Pelkäsin, että tämä kipeily sekoittaa ruokavalion ihan kokonaan, mutta olen pysynyt ihan suht kuosissa. Mitä nyt yhtenä päivänä vetäisin "aamupalaksi" pari Power Cowta (semmoista lasten karamellivanukasta) ja muutenkin olen syönyt tosi iltapainotteisesti, kun aamuisin ei ole mikään maistunut ja päivällä olen lähinnä nukkunut tai maannut sohvalla muuten vaan koomassa.
Kauppaan jäi kuitenkin haaveilemani jäätelöt, valmisruoat ja muut lohtumässyt, joilla olisin voinut sääliä ja hoivata itseäni, vaikkei ne miltään oiskaan maistuneet. Hyvähyvähyvä.

Vaaka lupailee huomiseksi ihan hyvää tulosta, vaikka tämä viikko nyt taas oli mitä oli. Ehkä uskallan tarttua mittanauhaankin. Luulisi, että 5kg jo näkyisi jossain?